Shipping policy

Levertijd & Verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Nederland:

- € 5,99 voor bestellingen onder de € 74,99,- 
- Gratis voor bestellingen vanaf € 74,99,- 

België:

- € 8,50 ongeacht de bestelbedrag.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Ontbreekt er een artikel in uw zending, dan moet u dit binnen 7 dagen bij ons melden door een mail te sturen naar Shop@Senoritafashion.nl.

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Shop@SenoritaFashion.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wij nemen artikelen niet retour indien:

- De artikelen zijn gedragen.

- Er poging is gedaan om een artikel zelf te repareren.

- De artikelen ruiken naar rook, eten of parfum.

- Wij nemen artikelen met make-up vlekken niet retour

- Retourzending na het verstreken van de retour termijn te laat door ons wordt ontvangen.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met Shop@SenoritaFashion.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Garantie

Wij geven geen garantie op gedragen artikelen. Artikelen welke beschadigd zijn na het wassen, stukgaan van ritsen of knopen en/of losraken van de steentjes enzovoort.

The cookie settings on this website are set to 'allow all cookies' to give you the very best experience. Please click Accept Cookies to continue to use the site.
U bent succesvol aangemeld.
Er is iets fout gegaan. Neem contact op met de klantenservice.
Newsletter
ico-collapse
0
Onlangs bekeken
ic-cross-line-top
Top
ic-expand
ic-cross-line-top